pervitin
piti
chtel bych si přestat střílet a celkově přestat v užívání pervitinu. v době beru opravdu hodně a kde na to mam brát. vždy když nemam na nástřel tak mám strašný psychicky depky. chtel bych prestat ale doma, ne na léčení

Odpověděl: Eva Formánková
Dobrý den, tak nejprve k dotazu, co se týká Vás. Doporučila bych Vám kontaktovat zařízení ve Vašem okolí, a to konkrétně Kontaktní centrum. Nachází se v každém větším městě. Tam Vám můžou pomoci s tím, na co se ptáte. Můžete zvážit různé alternativy a vybrat tu ,co se Vám bude pozdávat nejvhodnější. Existují možnosti léčby pobytové i ambulantní (docházení do nějakého zařízení). Neznám Vaši "drogovou kariéru", takže nemohu odhadnout, zda je pro Vás reálné přestat pervitin užívat bez léčby, ale jen fakt, že užíváte pervitin, injekčně, a pokud ho neužíváte, trpíte psychickými problémy, příliš nesvědčí o tom, že by to mohlo jen tak lehce jít. Samozřejmě záleží i na dalších okolnostech - zda máte například dobré rodinné zázemí, atd. K dotazu ohledně kamaráda - toho pošlete také do Kontaktního centra nebo rovnou do nemocnice. Jak to popisujete, vypadá to jako absces, který se většinou objeví po nesprávné aplikaci. Ten lze buď ošetřit mastmi, po kterých se zánět uklidní nebo je zapotřebí chirurgického zákroku a léčby antibiotiky. Záleží na tom, v jakém je stadiu. Čím dříve vyhledá pomoc, tím lépe. Mohl by taky o končetinu přijít. Nevím, z jakého jste kraje, kdybyste potřebovat adresu na Kontaktní centrum v místě Vašeho bydliště, ozvěte se. V Praze se nachází v ulici Osadní 2 na Praze 7. Přeji hodně sil, ať se Vám podaří poprat s Vašimi problémy. Zdraví Eva Formánková.