poznat jestli manžel bere drogy
monika
dobry den tady monča mam velky problem ja si myslím že muj muž něco bere příčiny nepamatuje si něco co jusem mu řikala doma rozbijí věci boura hlavou o zed a taky honě pije někdy domu příde v pohodě a za 5 min je jako opily nevím je toho dost hlavně se bojím o děti protože opravdu chvilkama je vedle slíbil mi i že pujde na testy a pak se mi stoho vykroutil mužete mi poradit kam se přesně chodí a kolik to stojí děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, Moniko, orientační testy na užití drog, které se dělají z moči, lze koupit ve větších lékarnách a stojí do 100,- Kč. Nicméně z toho, co píšete, nemám pocit, že by se testováním u vás situace vyřešila, ať už by byly výsledky testu na drogy jakékoli. (On bohatě stačí "jen" alkohol, o kterém u manžela zřejmě pochybnosti nemáte). Zásadní je to, jak se váš muž k vám a dětem chová, a to si myslím, je poměrně nepřijatelné. Za situace, jak ji popisujete, bych myslela především na to, abych před takto stresujícím prostředím ochránila sebe a děti. Je toho na vás určitě hodně a tady na internetu to lze řešit poměrně obtížně, proto bych vám navrhovala osobní kontakt s odborníky, kteří se na pomoc s takovým problémy specializují. Mohla byste si v klidu ujasnit svou situaci i to, jak s ní nakládat v budoucnu a také byste získala podporu, kterou určitě potřebujete. Když tak se zkuste obrátit na některou z poraden pro rodiny závislých a nebo na Poradnu pro rodinu a mezilidské vztahy. Kdybyste o žádném vhodném kontaktu ve vašem okolí nevěděla, znovu napište a uveďte region a my vám zkusíme někoho doporučit. Zatím přeji hodně sil.