dkuji
lucky
velice dekuji za odpoved na muj dotaz. ziji ve verone a urcite se rada spojim s nejakym specialistou . sama nevim kam se obratit. je mi hrozne protoze tady najit nekoho komu se da duverovat neni lehke . velice vam predem dekuji za pomoc a preji vam hodne uspechu ve vasi praci .

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Velice se omlouvám za pozdní odpověď, měla jsem přece jen potíže najít zařízení pro závislé přímo ve Veroně. Posílám kontakty, které jsem slíbila. Zkuste zavolat do níže uvedené organizace, zeptejte se, na koho by bylo ve Vašem případě nejlepší se obrátit a potom přimět přítele k objednání a návštěvě centra. Bylo by potřeba zkonzultovat, jaký typ léčby by byl pro něj nejvhodnější a jaké jsou podmínky pro vstup do léčby. Možná by nebylo od věci, kdybyste i Vy sama si mohla promluvit s někým z odborníků, obvykle tyto instituce poskytují poradenství i rodinám a blízkým závislých. Budu držet palce. Centro di Solidarietà di Verona Salita Fontana del Ferro 22/24 37129 Verona Centr.: Tel. 045.8010688 - Fax 045.8009174 E-mail: direzione@ceisverona.it Presidente Don Franco De Pieri - Anno di costituzione 1980 ACCOGLIENZA Pronta Accoglienza Residenziale “Casa San Michele” Tipologia: Servizio di accoglienza per tossicodipendenti in fase di disintossicazione - Sede Via Cà Molinara 41 loc. Vendri - 37030 Verona - Tel. 045/551900 COMUNITÀ Comunità Terapeutica Residenziale “Monte Oliveto” – Tipologia: Comunità terapeutica per tossicodipendenti - Sede Via Abate Caliari 31, Loc. Poiano - 37030 Verona - Tel. 045/551155 REINSERIMENTO Reinserimento socio-lavorativo - Tipologia: Fase di reinserimento socio-lavorativo semi-residenziale per tossicodipendenti - Sede Via Col. Fincato 31/b - 37131 Verona - Tel. 045/523551