Re: toluen pro Báru Orlíkovou
Jana
Tuto otázku jsem dostala u zkoušky a nedokázala jsem na ni odpovědět. Chápu, že konkrétní motivaci mi neřeknete. Spíš by mne zajímalo, jestli tahle kombinace není něčím typická.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za prodlevu, ale bohužel mě nic speciálního k této kombinaci nenapadá, snad jen že by se mohla vázat k uživatelům drog ze špatného sociálního prostředí - toluen je levný a snadno dostupný a bohužel v se více vyskytuje mezi osobami ze znevýhodněného sociálního prostředí, často i mezi dětmi. Pervitin se do tohoto prostředí dostává také, narozdíl třeba od kokainu, který je drahý a v těchto podmínkách obtížně dostupný. Ale víc toho asi už dohromady nedám. :-)