test
dyyp
dobry den chtel bych se zeptat na odbery krve. mam nejakou nemoc a musim na odbery krve a nevim jestli mi najdou pritomnost drog... jak dlouho po uziti se v krvi drzi kokain, piko a mdma????a taky jestli je pravda ze pokud mi nedelaji specialni testy na drogy tak nic nenajdou???ten test by mel byt na zloutenku a potom jeste krevni rozbor.... predem dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, test na užití drog není součástí standardního zdravotního vyšetření. Lékař by k provedení tohoto testu musel mít zvláštní důvod a měl by vás o něm i předem informovat. Jinak detekce užití kokainu z krve je možná do 24 hodin, pervitinu do 3 dnů, MDMA do 3 dnů. Z moči jsou doby detekce delší. Jejich délka také závisí na intezitě předchozího užívání. Mimochodem, pokud vám na testech zjistí např. žloutenku typu C, lékaře eventualita, že jste injekční uživatel drog, jistě napadne. Neboť žloutenka C se přenáší krví, nejčastěji při injekční aplikaci drog, a je pro uživatele drog poměrně typická. No, ať vám to dobře dopadne.