systematická léčba závislého na pervitinu - doplnění k 855 201
PMS
Dobrý den, děkuji velice za Vaši odpověď. Klient, pro kterého mám zájem zajistit léčbu, se zdržuje v Ústí nad Labem. Za Vaše tipy předem děkuji. PIN původního dotazu - 855 201

Odpověděl: Aleš Termer
Na Váš dotaz jsem již před časem odpověděl. Posílám tedy tento znovu. Doufám, že pomůže. Vyhledal jsem pro Vás následující kontakty: Detox - nutný před léčbou: Masarykova nemocnice, psychiatrické oddělení Detoxifikace Sociální péče 7, Ústí nad Labem, 401 13 telefon: 477 113 137 Tamtéž sídlí i AT ambulance (ambulantní léčba) Další ambulance: Drug Out Club - Ambulantní léčebná péče Velká Hradební 13/47, Ústí nad Labem, 400 01 telefon: 475 210 626 fax: 475 211 483 Mějte se a přeji mnoho úspěchů v práci Aleš Termer