dobry den..... chci se zeptat, jak je to s kombinaci rohypnolu a ibalginu. pokud nekdo rohypnol nebere z duvodu nespavosti, ale jako drogu a velmi casto( asi jednou za dva nebo tri dny - nekdy i vic!)..... predem dekuji za odpoved a radu

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, v tuto chvíli již u nás není Rohypnol (účinná látka flunitrazepam) na trhu k dostání. Firma La Roche ho u nás přestala distribuovat. S určitou pravděpodobností lze předpokládat, že užívání Rohypnulu jednou za 2-3 dny povede postupně k potřebě dávku zvyšovat a rozvine se závislost. Podle slov našeho lékaře, by kombinace Rohypnolu s Ibalginem neměla být zdravotně ohrožující. Pochopitelně však záleží na řadě proměnných - např. kombinaci s dalšími látkami (např. alkoholem), zdravotním stavem užívajícího apod. Komplikace se mohou spíše projevit při prudkém vysazení velkých dávek. Stačí to takhle? S pozdravem, Gabriela Koryntová.