Papirkovy test na thc
wulf
Hulil jsem rok celkem intenzivne a nekdy az mesic v kuse kazdy den. Ted jsem prestal uz na 16 dni a zajimalo by me jestli bude papirkovy test positivni a jestli kdyz si ted zahulim dejme tomu jedno sklo kde je priblizne 0.3g marihuany jestli bude test positivni. Chodim dost casto do posilovny a hodne se zapotim takze si myslim ze to pomuze. V navodu na pouziti testu je psano ze to zjisti 50ng/ml marihuany v moci co to znamena? poradite mi pls?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, i u občasných huličů jsou testy popzitivní pár dní. Tady máte hodnoty, které nám poskytla národní referenční laboratoř pro forenzní toxikologii, mají to zprůměrované: THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Tož, jestli jste hulil rok denně, testy nebudou pravděpodobně za 16 dní negativní. Pokud si zahulíte tu a tam, počítejte že test bude pozitivní ještě asi do dní po odběru. Posilovnu jako urychlení vyčištění - to myslím úplně nefunguje. Eliminace látky s organismu se děje dle jiných pravidel, THC tvoří v tukových tkáních sklady, které se pomalu vyprazdňují. 50ng/ml je koncentrace látky v tekutině je to zatraceně malé množství, test je hodně citlivý. Jen pro ilustraci - testy na morfin jsou pozitivní i po rohlíku posypaném mákem.