bracha
ivet
Dobrý den,pane Termer a děkuem za vaši odpověd.Situace je taková,že jsme teprve včera bráchu dostali do Kroměříže.Protože má maniodepresivní stavy,tak jsme si opravdu užili.Tak například si objednal brýle za 9000,nechal si udělat vizitky ,kde si dal vytisknout ,,Direktor",dal do bazaru foták,který ještě nemá splacený a spoustu dalších.Naštěstí se nám o tom zmínil,tak jsme chodili a rušili jeho objednávky.Brýle jsme našli až ve třetí optice.To co jsme prožívali.tak si dovede představit málokdo.Ted je v Kroměříži a nám všem se ulevilo,že je pod lékařským dohledem.Za 3 měsíce se vrátí vpořádku a tak se ptáme,co bychom měli udělat aby se to neopakovalo.Byl tam už asi 3krát avždycky slibuje,že přestane s drogama a stejně se to opakuje.Myslíme si ,že by měl změnit i psychologa.Děkujem za odpověd

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji hezký den. Tuto skutečnost Vám vskutku nezávidím. Bohužel Vám nemohu zaručit, že se to už nebude opakovat. Podle všeho Váš bratr potřebuje dlohodobou odbornou péči.Protože Vaše opakovaná zkušenost je pořád stená, měli byste o tom mluvit s jeho oštřujícím lékařem. Mohl by Vám poradit jak postupovat až vašeho bratra propustí. Pokud se totiž vše opakuje pořád dokola, je zřejmé, že by se mělo něco udělat jinak. Zeptejte se, zda-li je možné pro bratra zařídit i následnou péči po propuštění, případně i v jiném zařízení. Víte, ono, když Vám někdo slíbí, že už to neudělá (přestane brát), je sice hezké. Pokud to ale nemá sám v sobě opravdu "zvnitřněno" těžko s tím půjde něco udělat. Je totiž možné, že ve chvíli, kdy Vám toto tvrdí, to může myslet opravdu vážně. Jenže pokud se dostane k drogám je to silnější než on a svému slibu nedostojí. Kdyžtak se ozvěte, jestli Vám něco v Kroměříži doporučili. Kdyby to nějak drhlo, zkusíme někoho vyhledat. A:T: