THC
marko
hulím asi tak jednou za týden už 4 měsíce... jak dlouho bych si nemohl dát aby mi to nejzjistila na testech..ať už z krve a moči;)..díky za odpoveď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá detekovat ze vzorku moči od několika dní do několika týdnů po posledním užití. Záleží na délce a intenzitě předchozího užívání. Ve Vašem případě, kdy se nejedná o každodenní kouření marihuany, ale spíše příležitosné, by měly být testy negativní cca do 14 dní. Pokud chcete mít naprostou jistotu, tak měsíc po posledním užití už budou testy negativní stoprocentně. Z krve se dá užití marihuany zjistit max do 14 dní po posledním užití. Jen bych ráda na závěr podotkla, že konopné drogy mají i další rizika, než jen to, že se to zjistí v testech. Přeji hodně štěstí.