Alkohol - Bolest podkoží??
jura
Dobrý den, stane se, čas od času, že to přepísknu s pitím. Nemívám kocoviny - ve smyslu bolení hlavy, pokud ano, pomůže 1 "vyprošťovák", ve smyslu lahváč, ovšem přes víkend to klidně pak od rána táhnu durch další den..:o( Nicméně - stává se mi, po třeba celovíkendovém tahu, že až třetí den po pitce, kdy naopak totálně abstinuji, mne začne bolet podkoží (??) - já původně myslel, že tam na hrudníku jsou spíš nějaké svaly o kterých nevím, nicméně, když si sáhnu na hrudník, nebo na břicho, tak na dotek je to bolestivé. Během 2 dnů to odezní. Mohu se optat, o co by mohlo jít? Pokud by šlo o nějaký fatální zdravotní problém, tak se toho alkoholu vzdám, za to mi to nestojí. Předem moc díky ua info Jura 33 let

Odpověděl: Jakub Minařík
No, bylo by asi nejrozumější se nechat vyšetřit, zašel bych na vašem místě za praktickým lékařem. Příčin může být mnoho a nemusejí být způsobeny jen samotným alkoholem, nebo toxickými látkami při jeho odbourávání, mohlo by se jednat o nějaké onemocnění, které se vestavu oslabení organismu po pitce takhle manifestuje. V truhle chvíli mě nic kloudného nenapadá. Snad kromě doporučení pít střídměji a nezřídit se úplně do mrtva. :-) P.s. Ten vyprošťovák může být prvním signálem problémů spojených s pitím, tedy rozumějte - známkou počínající závislosti. Na vašem místě bych si dal pozor. Ono se to vymkne jen to hvízdne. :-)