Tramal po zaruke
Erik
ahojte..dneska mal kamarat akciu na chate a mali sme tramal 8rokov po zaruke !!..viem bola to blbost ze sme si to dali ale to sme uz boli pod miernym vplyvom alkoholu..ja som si wela nedal len 40kvapiek..vecer od 8mej do 12tej som sa dobre bavil a bolo mi fajne..ale doma ked som si lahol a zapol hudbu tak som sa skoro zblaznil tu hudbu som pocul akoby v pozadi mal som uplne out of body experience tak som sa rychlo prebral a teraz mi riadne hrabe pred chvilou som bol v kuchini napit sa vody a ledva som sa ovladol..skoro som otca spytal ze ako sa ma..teraz mi je uz kusok lepsie ale keby som mal ist teraz do skoly tak to isto nevykrijem...myslite si ze to prejde alebo zostanem dakym schizofrenikom

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, ono ani nejde o to, že ten lék byl po záruce, ale že je to lék ze skupiny opiátů, které mohou způsobit dost potíží, zvláště v kombinaci s alkoholem. Obojí, alkohol i opiáty, jsou tlumivé látky, které v kombinaci mohou vést až k bezvědomí nebo předávkování a úmrtí následkem útlumu dechového centra. Váš experiment nebyl tedy úplně moudrý především z důvodu možných zdravotních potíží, potenciálně velmi vážných. To, že jste se cítil "mimo tělo" a realitu vnímal jakoby v pozadí, je pravděpodobně účinek opiátů. S největší pravděpodobností to po jednom dvou dnech přejde a nemělo by to mít žádné následky. Přetrvávající psychické potíže jsou velmi nepravděpodobné. Jen si na sebe dávejte větší pozor a nedejte se zlákat k podobným nesmyslům. Kdybyste se ani po pár dnech necítil v pořádku, napište a zkusíme vymyslet, co by Vám pomohlo. Zatím přeji hodně štěstí.