informace
hela
Dobrý den, chtěla bych od vás poradit co mám dělat. Viděla jsem svého manžela, jak si na kousku alobalu zapalovačem něco zahřívá a výpary vdechuje trubičkou. Psala jsem vám už minuý týden, ale dotaz nejspíš nedošel, nebo jsem ve stresu udělala nějakou chybu při odesílání. Byl to pro mě samozřejmě obrovský šok. Mám chuť utéct. Máme dlouhou dobu řádné problémy, manžel nemá práci, já živím rodinu (máme dva syny 17 a 21 let). Bohužel je to už tak 3 roky. Manžel má střídavě dobrou a špatnou náladu, jak na tobogánu... Některé noci nespí a z toho dokáže prospat dva až tři dny. Nikdy jsem nepřišla do styku s drogama, ale podle vašich článků si myslím, že to bude pervitin nebo heroin. Vždy jsem si myslela, že má manžel deprese bez zaměstnání, nikdy by mě toto nenapadlo... Jsem úplně bezradná, toto neunesu...

Odpověděl:
Dobrý den, váš předchozí dotaz nám přišel, kolega Aleš Termer ho odpověděl včera, jeho odpověď vám zde kopíruji. A ozvěte se ohledně toho regionu. Hodně štěstí. "Přeji pěkný den. Jen je nás málo na odpovídání, takže to občas trvá. Moc se omlouváme, děláme to ve svém volném čase. Asi máte pravdu v tom, že je to pervitin. Zatím zachovejte chladnou hlavu - pokud to jde. Věřím, že to pro vás v tuto chvíli není jednoduché. Napište mi město či region kde žijete. Najdu Vám kontakt na někoho, kdo si s Vámi promluví osobně. Myslím, že chování Vašeho muže, může být velmi ohrožující právě pro ty dva mladé co máte na starosti. Vydržte, vždy se dá něco dělat. A:T:"