je to pravda?
IKAMOVIT
Dobrý den, nedávno jsme přestal s drogama a nechci uz do nich nikdy spadnout,Chtel bych se zeptat, mám pritelkyni, a ta snupe pervitin, mam ji moc rad, ale slibil jsem si sni ze kdyz zacne pernik brat nitrozilne tak sni skoncim, jde o to jak mam poznat jestli ho bere nitrozilne, kdyz na rukach to nepoznam, pohybuje se ve skupine lidi kde jich je 9 a 8z nich si pernik sleha, potreboval bych vedet jak zjistim jestli si snupe nebo picha, nejde oto ze se na ni vykaslu ale jde o to ze ji chci pomoct a dyztak tomu predejit a by se tak nestalo.Dekuji predem moc za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je velmi složité, ne-li zcela nemožné přestat s pervitinem a přitom mít přítelkyni, která pervitin bere. V tuto chvíli by asi bylo spíš lepší, kdybyste se zaměřil na sebe, protože člověk, který přestává s drogami těžko může mít sílu z toho tahat někoho dalšího. Chápu, že máte o přítelkyni obavy, ale mám pocit, že pokud by si chtěla drogu píchnout, tak jí v tom těžko zabráníte. V tuhle chvíli mi nepřijde jako zcela na místě řešit to, jak poznáte, zda šňupe nebo si píchá, řešila bych spíš to, zda je pro Vás možné být ve vztahu s někým, kdo bere drogy a být tak neustále s drogou v kontaktu. Pokud jste skutečně rozhodnutý přestat, tak zvažte, jaké jsou Vaše skutečné priority. Vím, že to je pro Vás těžké. Nevím, kolik je Vám let, ani jak dlouho jste pervitin bral, jestli jste uvažoval někdy třeba o tom, že byste vyhledal nějakou odbornou pomoc, abyste si byl v tom přestávání jistější... Kdyžtak znovu napište. Zatím držím palce a zkuste myslet teď hlavně na sebe.