rada
mause
Dobrý den...obracím se na vás s prosbou,která se týká jednoho člena naší rodiny...je mu 28 let a řeší své problémy drogama,jenže teď už začal vážně prosit o pomoc,proto se vás ptám,zda by jste mi nemohli poslat nějaké kontakty na koho se máme obrátit (odborníky),kdo se k němu bude chovat slušněji a vyslechne jeho problémy.Děkuji za rychlou odpověď.Mause

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Kontakty na někoho z kolegů Vám samozřejmě vyhledat můžu, obavy, že by se k Vašemu příbuznému nechovali slušně a nebyli ochotní ho vyslechnout a poradit, mít nemusíte. Jen bych potřebovala vědět, odkud Váš příbuzný je, abych mu mohla doporučit nějakého kolegu nebo zařízení v regionu, aby pro něj byla pomoc dostupná. Také by mi při výběru kontaktu pomohlo, pokud byste mi napsala, co za drogy dotyčný bere, jak dlouho, zda už někdy odbornou pomoc vyhledal a případně kde, zda má nějaké další potíže spojené s drogami (sociální, právní). Zatím přeji hodně štěstí a znovu napište.