prosím o radu
pepe
Dobrý den, můj bratr asi bere nějaké drogy, ale nevím jaké. Dřív kouřil trávu, ale myslím si, že ted je to něco víc. Vyhodili ho z práce, všecko je mu jedno, nic ho nezajímá, nemá žádné zájmy, nestýká se s lidmi s kterými se stýkal.

Odpověděl: Jakub Minařík
To co popisujete vypadá jako užívání pervitinu. Myslím, že ani zkumavku nikam nosit nemusíte. Aniž bych chtěl na bratra nějak nasazovat, tak mám dojem, že se možná podílí na distribuci drog a možná i na výrobě, ta vůně chemikálií mohla být o varu (výroba pervitinu), který se děl u vás doma. Na vašem místě bych byl opatrný a zajistil se proti případným obtížím, jako je třeba exekuce, pokud se bratr zdržuje u vás doma atp. Pokud mu dům spolupatří, tak vám nezávidím. No, kdyby bylo třeba, napište.