emiili_nice
dobrý večer otázek bych měla strašně moc ale to co bych chtěla vysvětlit od vás je trošku nepochopitelné,Víte já už čtvrtým rokem užívám nitrožilně pervitin ne ve elkem množství ale velmi často,ale žiji uplně jinak než jiní fetaci,po celou dobu užívání jsem studovala byslela jsem už v letech ve svém podnájmu a s mým přítelem který vlastní opravdu moc pozemků apod.chytrej kluk opravdu,byl moje první láska a do nedávna byl jen on ale bohužel nám drogy zničili vztah a mě vlastně všechno,já to vim ale pořád se schovávám za to že patřím k holkám prostě které se libí chlapům a i když drogy užívám nikdy to na mě nebylo znát,opravdu je to divné ale je to tak,chtěla bych se těch drog už zbavit ale bojím se že to nepůjde z toho důvodu že někam do k-centra no to bych se propadla hambou,já přeci nepatřím mezi fetaky takové,je mi z nich na nic pravdu anikdy jsem s větším počtem narkomanů nebyla mé okolí také nepatří mezi drogově závislé,víte hraju si na důležitou i když vím že nic nejsem jen ta co si píchá do rukou a pak jde na solarko aby nebyli videt vpichy to je hnusný jak z toho ven já přece můžu mít hezkej život a bez drog ale jak to udělat je mi 22let a v tomhle jsem uplně ztracená děkuji

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji hezký den. Díky za Váš dotaz. Je vidět, že se chcete svým problémem zabývat. Drogy respektive závislost na nich, skutečně umí "velmi dobře" rozbíjet mezilidské vztahy. Myslet si, že nejste (takový) feťák, když Vám drogy ničí život, je trošku zcestné. Protože dostat se na ulici či jinak sociálně propadnout je v souvislosti s drogami velmi jednoduché (může se to stát klidně příští týden či za půl roku). Z praxe znám celou řadu takových příběhů. I po letech bezbřehého fetování jsou mi někteří klienti schopni říci, že oni takoví nejsou: "přeci nejsem taková špína smradlavá..." přičemž trpí těmi samými neduhy jako klienti z ulice. Rozdíl je pouze v tom, že oni mají na drogy dost financí (přítel/kyně "vydržovatel/ka", "hodný/á" tatínek/maminka či jiný příbuzný , či mají výnosné "zaměstnání" atd. - asi víte co chci říci těmi uvozovkami) Hezky jste to popsala v konci vašeho dotazu. Začíná to: "víte hraju si na..." Pokud chcete řešit svůj problém jinde než v kontaktním centru je to možné. Existuje celá řada tzv.ambulatních zařízení kde s Vámi mohou pracovat. Stačí, když mi napíšete odkud pocházíte (město, region) zkusím Vám něco vyhledat. Držte se. A:T: