THC v moči
nigga
Ahoj, chtel bych se zeptat po jake dobre se da najit THC v moci kdyz sem hulil cca po pul roce a jen jedno brko asi s dalsima trema lidma...budu delat test na drogy atd u policie..moc dekuji za odpoved...ahoj..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jste si marihuanu dal před dvěma měsíci a pouze jednorázově, tak by test měl být již spolehlivě negativní. THC se dá pomocí testu ze vzorku moči zjistit až několik týdnů po posledním užití v případě intenzivního denního užívání, při jednorázovém užití jsou obvykle testy negativní do 14 dnů. Jen na závěr - práce u policie se moc s kouřením trávy neslučuje a navíc Vám tam kdykoli mohou udělat namátkové testy, pokud by Vás přijali. Tak na to myslete :-)