otoky
kataka
dobry den doufam ze si jeste pamatujete psala sem asi tak 2 tejdny spatky az ted sem cetla vasi odpoved ,, chci vam podekovat ,, to co ste napsal je bohuzel smutne ,.. ale ja sem s tym pocitala nekdy mi pride ze sem uz smirena se smrti je to hrozne ze 24 leta holka todle rika budu se snazit co nejdrive sehnat nejakeho chirurga bohuzel sem v dansku a tady je to takove pomale ale doufam ze jednou se to podari,, rikal ste ze mam rikat pravdu ja ty teda reknu ackoli vim co subutex dela a vydim to i na tele porad ho uzivam injekcne ,,,nevim proc kladu si tudle otazku porad proc??? vzdyt uz mi to nic nedela ,,,,nic necejtim akurat to hodi me telo do normalu,,,preju si to zaacit jist ale nejde to ,, nevim jestli je to fakt jak ze rika zavislot na jehle boze kdybych vedela jak s toho ven,, subutex uzivam asi tak 4 roky,,, a jenom injekcne skousela sem suboxone ale to mi nedela dobre protoze mam alergii na citrus takze smula ,,,,chci se vas jeste zeptat mam pocit ze ne jen ruka ale take okolo kotniku to oteka,, nekdy mam pocit ze cela sem nejaka nalita vodou,,,je to mozne???? dik moc prominte za gramatiku,, je to hruza ja vim,,, dik moc

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím. S těmi otoky to tak skutečně může být.Stoprocentně to budete vědět až Vás prohlédne lékař. Přemýšlet o konci života ve čtyřiadvaceti... To mi přijde fakt brzo. Ono se dá vždycky něco dělat. Záleží jen jak se k tomu postavíte. POdle toho co popisujete asi patrně skutečně půjde o závislost na jehle. Tedy na rituálu. Někteří kolegové ze substitucí doporučují, dávku si rozdělit na půl. Jednu půlku si píchnout (ráno) a druhou večer vycucat. Nebo, cucat celou dávku, asi půl hodiny, než začne tableta účinkovat počkat, a pak se "došlehnout" čistou vodou. Každopádně, píše-li Vám někdo subutex, měl by s vámi řešit i věci týkající se závislosti na jehle. Většina lidí, v substituci Subutexem, ho zneužívá injekčně. Lékaři to dobře vědí, proto je mnohdy lepší s nimi mluvit narovinu. Ona má potom ta substituční léčba trochu lepší efekt. Filtrujete už Subutex? To je, si myslím, docela dobrý začátek :-) A:T: