jen naňho!!!!
počúvaj
Poznal som jednu partu ľudia,a kedže som mladˇoch tak na mna skoušaj robit pokusy(ja nejsom králik,tož to su oni).Teraz ich neznášam!!!!Chcu sa popítat čo sa mi může urobiti keď šňupu špinavý kokish?!!!dík za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. "Špinavý koks", pokud je to míněno ve smyslu kokainu s řadou příměsí, samozřejmě může uškodit Vaší nosní přepážce a potažmo celému organismu. Záleží pochopitelně na tom, co za příměsi droga obsahuje či zda se jedná vůbec o kokain, což se ovšem u pouličních drog dá těžko odhadnout. Pokud jste se nechal někým vmanipulovat do užívání drogy (o jejíž čistotě navíc máte pochybnosti) a nebyla to dobrá zkušenost, tak by bylo asi na místě se takovým lidem vyhnout. A kokain neužívat. Jeho užívání má dost rizik i samo o sobě, nejen, pokud droga není "čistá". Více informací o kokainu najdete na našich stránkách pod rubrikou stimulační drogy.