reakcia na 858204
mato
Dobry den...heh ja som zabudol napisat psychiatrov v Brne:D..Nie ze by som bol nespokojny myslim ze moja doktorka je celkom fajn a sympatacka ale stale ma tendenciu znizovat moje davky antidepresiv a ja ju v tom nikdy neposluchnem lebo je to podla mna hlupost.Uvediem priklad: prvy mesiac som uzival 150 mg trittica. PO tomto mesiaci som isiel na kontrolu a povedal som doktorke ze sa citim zdravy tak na 70 percent.Obrazne povedane samozrejme. A ona mi hned povedala aby som znizil davku na 100mg.Co som neurobil. Pretoze vsade co som cital na nete aj v pribalovom letaku su pisane vacsie davky. No a ona mi to chce stale takto znizovat a ja to neposlucham a potom mam problemy s tym ako zhanat lieky lebo vzdy mi kvoli tomu dojdu skor jak mam dalsiu kontrolu. Tak preto sa pytam na tych brnenskych doktorov.Idem tam do skoly a asi by som sa chcel s nejakym poradit.Pretoze s mojou doktorkou o tomto neni moc reci.Prepacte za zdlhavy dopis.Viem ze je to mozno trochu zmatene: dakujem a vela stastia:D

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu Vaše obavy, na druhou stranu by možná bylo dobré konzultovat s Vaší psychiatričkou, která jistě má důvody pro dávkování antidepresiv, která berete, jaký bude do budoucna plán. S antidepresivy by se obecně mělo skutečně zacházet podle doporučení lékaře. Takže to zvažte. Jinak kontakt v Brně posílám, je to lékař, který má zkušenosti s péčí o lidi, kteří se dostali do psychických potíží v souvislosti s drogami a je zkušený psychoterapeut. Péče jde ze zdravotního pojištění, které předpokládám jako student v ČR budete mít zajištěné. Přeji hodně štěstí. Brno, Psychiatrická ambulance, o.s. Sdružení Podané ruce Hapalova 22, Brno, 621 00 telefon: 541 227 704 MUDr. Ronald Marek http://www.podaneruce.cz