re: re: léčení
trriipik
Dobrý den, ještě jednou Vám moc děkuj za Váš čas a Vaše odpovědi. Počítám s tím, že to nebude nic jednoduchého, ale musím to zvládnout, moc si přeji zase začít žít jako normální člověk a bohužel u jsme zjistila, že bez pomoci jiných to sama prostě nezvládnu. Moc Vám děkuji i za podporu, už jsem si našla místo, které chci ještě behem dnešního večera kontaktovat.Určitě Vám dám vědet, jak postupuji a zda se mi to to daří či ne. S pozdravem xxx

Odpověděl:
Dobrý den, nemáte zač, jsme tu od toho:) To, že člověk v situaci, kdy sám nezvládá, si řekne o pomoc, není projevem nějaké jeho slabosti nebo selhání. Naopak. A proč nezkusit využít kvalifikovanou pomoc lidí, kteří s tím mají zkušenosti a vědí jak na to, když ta možnost existuje. Takže se držte a nevzdávejte to, uvidíte, že může být i lépe. Budu ráda, když dáte vědět, jak to jde. Jen bych vás poprosila, abyste potom do nadpisu dotazu uvedla mé jméno, ať složitě nemusíme dohledávat návaznosti. Dotazů nám fakt chodí mnoho:) Ještě jednou - hodně sil. Jana Marečková