informace
hela
Dobrý den, chtěla bych se vás zeptat na to co mám dělat. O víkendu jsem přišla na to, že můj muž něco užívá. Zahlédla jsem ho, jak má v ústech slánku a v jedné ruce drží alobal a v druhé zapalovač a pravidelně alobal ze spodu ohněm zahřívá a to co se vypařuje slánkou nasává. Musím přiznat, že jsem byla těžce v šoku. Tu noc jsem ani nespala. Mému muži je 44 let a v poslední době máme v manželství velké problémy. Manžel často v noci nespí a jeho střídání dobrých a špatných nálad mi po přečtení vašich článků napovídají, že je to nejspíš pervitin. Nikdy jsem s drogama nepřišla do styku. Nevím co mám dělat, mám chuť utéct. Mám syna z prvního manželství, kde první manžel už nežije, protože byl závislý na alkoholu (sportovec) a v loni po epileptickém záchvatu se už neprobral z kómatu. Celý svůj život pracuji a starám se o rodinu o svého syna(17let) a posledních 8 let i o manželova syna (21let). Myslím že na tohle už sílu nemám...

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji pěkný den, Váš dotaz došel. Jen je nás málo na odpovídání, takže to občas trvá. Moc se omlouváme, děláme to ve svém volném čase. Asi máte pravdu v tom, že je to pervitin. Zatím zachovejte chladnou hlavu - pokud to jde. Věřím, že to pro vás v tuto chvíli není jednoduché. Napište mi město či region kde žijete. Najdu Vám kontakt na někoho, kdo si s Vámi promluví osobně. Myslím, že chování Vašeho muže, může být velmi ohrožující právě pro ty dva mladé co máte na starosti. Vydržte, vždy se dá něco dělat. A:T: