re:léčení
trriipik
Moc Vám děkuji za tak rychlou odpověď, jsem opravdu mile překvapena. Také Vám moc děkuji za obsah Vaší odpovědi, dodala mi ještě větší naději, že bych zase mohla žít normálně. Jsem ze západních Čech. Budu velmi ráda, kdybyste mě informovala o tom, kde bych mohla dále požádat o pomoc. Předeem moc děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, dole vám posílám kontakt na lékaře, kteří se zabývají léčbou závislosti v regionu západní Čechy, resp. Karlovarský kraj. Pokud by to u nich neklaplo, doporučuji obrátit se na nejbližší kontaktní centrum, které bude mít možnosti ambulantní léčby ve vašem regionu zmapované podrobně a budou vám jistě schopni poradit, jak dál. Přeji vám hodně sil a trpělivosti a věřím, že to zvládnete a budete ve svém životě nakonec spokojená. Asi tušíte, že léčba závislosti bývá běh na dlouhou trať. Člověku se v ní otevírají vytěsněné a zasuté trápení, bolesti, nejistoty, které často byly přítomny už v době před užíváním drog a mohly být jednou z příčin, které člověka k drogám přivedly. Také je potřeba si dát nějak do pořádku život, zdraví a vztahy, které se v průběhu "drogové kariéry" zpravidla dost narušily, naučit se rozpoznávat situace, které člověka k užívání drog vrací a zvládat je jinak, atd... No, zkrátka, je to dost náročná práce na sobě samém a někdy se to nepovede zvládnout ambulantní terapií a pobytová léčba (např. v terapeutické komunitě) se pak ukáže jako správná volba pro pořešení všech potíží souvisejících s drogama. Tohle vám píšu spíše kvůli tomu, že kdyby to ve vašem případě ambulantně nešlo, je vždy ještě možnost se s tím porovnat v pobytové léčbě a není to žádná ostuda. (Jinak - pokud se týká rychlosti odpovídání na naší poradně - závisí to hodně od toho, jak jsou kolegové, co zde odpovídají, vytíženi ve své běžné práci. Někdy se nám daří odpovídat poměrně svižně, někdy, zvláště v době dovolených, případně nemoci někoho z týmu, je to horší a nestíháme. Takže tak.) Držím palce. AT ambulance Rokycanova 1756, Sokolov, 356 01 telefon: 352 308 111 MUDr. Vichnar Psychiatrická ambulance Hlavní 263/122, Mariánské Lázně, 353 01 telefon: 354 626 569 MUDr. Jan Freml Kontaktní a krizové centrum, o.s. KOTEC Kostelní náměstí 15, Cheb, 352 02 telefon: 354 426 129; 608 656 542 Petr Furiak http://www.kotec.cz Kontaktní a krizové centrum, o.s. KOTEC Boženy Němcové 453, Mariánské Lázně, 353 01 telefon: 354 602 955 Bc. Martina Albrechtová, DiS. http://www.kotec.cz Kontaktní centrum, o.s. Světlo Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 222 742 Jana Huttová http://www.os-svetlo.net