Léčení
trriipik
Dobrý den, těžko se mi to píše, ale už nevím, jak dál. Ve dvaceti letech jsem z blbosti i zvědavosti zkusila pervitin. Připadalo mi to úžasné, ale bohužel jsem nyní na něm závislá. Stydím se za to a propadla bych se nejradši někam hodně hluboko, ale to mi z mojí závislosti nepomůže. Uvědomuji si, jak mi ničí život, že mě o něco připravuje a prot s tím chci navždy skončit. Bohužel, nevím jak - moje okolí to vůbec netuší, pouze můj dealer, takže nějaký dlouhodobý pobyt v léčebně nepřichází v úvahu. Už jsem to i několikrát zkoušela toho nechat, ale vždy po dvouch, třech dnech už jsem to vůbec nezvládala. Mám vůbec ještě nějakou šanci žít normální život?Prosím Vás moc o radu. Pokud by nebylo jiné východisko, tak jsem ochotna i podstoupit i ten pobyt v léčebně. Moc Vám děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že jste napsala. A určitě máte šanci žít normální život, o tom vůbec nepochybujte. Ze závislosti se vymotali i lidé, kteří brali a žili na ulici řadu let. Chápu, že se vám s ohledem na vaše okolí nechce do léčebny, na druhou stranu v krajním případě připouštíte i tuto možnost, což, myslím, vypovídá o tom, že jste k léčbě motivovaná a opravdu chcete svůj problém s pervitinem řešit. A to je dobře. Takže bych jako optimální viděla vyzkoušet nejdříve nějakou intezivní ambulantní léčbu, kvůli které byste nemusela příliš měnit své praktické fungování - mám na mysli např. školu či zaměstnání, kontakt s rodinou ap. Pokud by vám to vyhovovalo, napiště region odkud jste a my vám zkusíme někoho vhodného najít. Zatím se držte a ozvěte se.