Pervitin a matka
mangamonk
Dobrý den, vím, že by mě za naše touhy někteří zavřeli do kotce, ale já a moje přítelkyně (já 26 ona 29) bychom rádi zkusili zase po letech sex na pervitinu. Problém je v tom, že máme 8mi měsíčního kluka a přítelkyně ještě kojí. Jaké jsou rizika toho, kdybychom se nárazově jednou za 2měsíce dali lainu? Jak se to projeví v mléce a na malým? Díky

Odpověděl:
Dobrý den, omlouváme se za pozdní odpověď, poslední týdny tým poradny pracuje v omezeném počtu, tak nestíháme. K vašemu dotazu - vzhledem k tomu, že pervitin (metamfetamin) přechází i do mléka kojící matky, vystavili byste vašeho syna riziku intoxikace. A to si myslím, že fakt nestojí za to. Pokud už si tedy sex potřebujete ozvláštňovat pervitinem, počkejte do doby, až přítelkyně kojit nebude. Jinak předpokládám, že ostatní potencionální rizika pervitinu jsou vám známa a počítáte s nimi. Mějte se hezky a ať je váš syn zdravé a spokojené dítě:)