Bílý prášek
ADAM
Našel jsem u svého vnuka bílý prášek v krabičce.Prášek nemá žádný zápach, je bílé barvy a má výraznou chuť (kyselo-hořkou) . Blízko byly svíčky, malá lžička a kapátko. Můžete mi prosím říci, zda to může být droba. Mohu se obrátit na nějakou poradnu, která by mi udělala rozbor toho prášku? Nechci dělat planý poplach, ale zároveň bych nerad něco zanedbal. Vždy se včas zakročit a pomoct.

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Bílý prášek může být pervitin. Pokud byla lžička "očouzená" může to být i heroin.I když bílý heroin je v našich zeměpisných šířkách v poslední době velká rarita. Rozbory drog dělají toxikologické laboratoře, ale je to pro běžného smrtelníka dost nákladné. KOnkrétně Vám to sdělí v dané laboratoři (zadejte si do internetového vyhledávače heslo:"toxikologická laboratoř"). Myslím však, že bude schůdnější, budete-li sledovat změny v chování svého vnuka. Vodítkem Vám budiž odkaz "o drogách" v naší poradně a také rubrika "pro rodiče" na www.odrogach.cz. Hlavně se teď zbytečně neplašte. Zkuste pozorovat a když tak se ozvěte, pokud něco objevíte. A:T: