svet kolem me
stav
Dobrý den.Už to bude zhruba půl roku co beru trávu.V posledni době jsem si dal skank (2 sluky) a mel jsem stav jako normalne.Ovšem přístí den se mi jevil svět kolem mě divný .Myšlenkové pochody mám v pořádku (např:Komunikace s lidma nebo ve skole). Ovšem svět kolem mě se mi nezdá normalní přitom vidím normálně.Mám už to 4 den a zdá se mi že to je o trochu lepší.Jak dlouho to může potrvat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Kopíruji Vám odpověď, kterou jsem napsala k Vašemu dotazu ve stejném znění, který jsme obdrželi před dvěma dny: "Pravděpodobně to skutečně souvisí s užíváním marihuany, která v některých případech může způsobit takové psychické potíže, jaké popisujete. Nevím, zda se to za ty dva dny, které uběhly od napsání Vašeho dotazu, situace nějak změnila k lepšímu. Obvykle tyto stavy postupně spontánně odezní, ovšem za předpokladu, že nebudete dál kouřit "trávu" ani "skank". Bohužel tyto stavy mají tendenci se po dalším užívání marihuany nebo jiných drog opakovat a spíše jsou intenzivnější a nepříjemnější. Nejspíš se budete muset marihuaně do budoucna vyhnout. Nechte svůj mozek trochu odpočinout od drog a doporučuji nějakou dobu i od alkoholu. Uvidíte, jak to bude vypadat za týden, za dva. Pokud by se to nelepšilo nebo dokonce horšilo, tak by bylo možná na místě vyhledat nějakou odbornou pomoc. Napište, jak to s Vámi vypadá a podle toho se pak pokusíme vymyslet, co by se dalo dělat. Zatím držím palce a věřím, že se to zlepší."