brácha
ivet
Dobrý den,prosím,čekáme na odpověd našeho dotazu.Sbráchou je to čím dál horší,včera jsme museli volat i policii,vyhrožoval.Chtěli bychom ho dostat do Kroměříže ale nechce .Je agresívní,nevíme jak ho přesvědčit.Pořád utrácí nějaké peníze,máme obavu aby nenadělal nějaké dluhy.Pořád nosí batoh ,v kterém má věci třeba svícen,kladiva ,staré dopisy,nože a mnoho dalších věcí.Úplné hovadiny.Co máme dělat,jak ho máme přesvědčit,prosím poradte .Dekujem

Odpověděl: Aleš Termer
Vzhledem k tomu, že jste dělali co jste mohli, myslím, že nezbývá moc možností. Pokud už máte zkušenosti s Kroměřížskou psychiatriií, zkuste tam zavolat a poradit se s nimi. Mám pocit, že pak už zbývá jen zavolat sanitku, která ho tam odveze. Když má člověk psychické obtíže, s tím policie nic nenadělá, maximálně zavolají sanitku oni. To však můžete udělat i vy. Nejprve však zavolejte do Kroměříže. A:T: p.s. V tuto chvíli odpovídají na dotazy 3 lidé, děláme to Ve svém volném čase. Ostatní kolegové jsou pracovně natolik vytíženi, že nejsme schopni v tuto chvíli velké množsví dotazů zvládat. Tudíž se omlouváme za pomalé rakce.