Dobrý den, děkuji Vám za kontakty, ale bohužel paní doktorka Synková mi řekla, že se závislostmi nezabývá a k panu doktoru Kudrlemu jsem již v minulosti chodila. Moc si ho vážím, ale bohužel jsem nebyla schopna se mu otevřít. Prosím Vás proto ještě o jiné kontakty.Děkuji moc

Odpověděl:
Dobrý den, je mi líto, že vám v terapii pan doktor Kudrle "neseděl", na druhou stranu se stává, že nějakou dobu trvá, než člověk potká terapeuta, který mu vyhovuje a kterému důvěřuje. V rámci Plzeňské Psychiatrické kliniky fakultní nemocnice působí řada lekařů-psychiatrů, ale nedokáži vám říci, který z nich má i ambulantní praxi a má volné termíny pro konzultace s novými klienty. Zkuste se podívat na internetu na www.drogy-info.cz vpravo do rubriky Mapa pomoci a zadat si Plzeňský kraj. A nebo ještě lépe, zavolejte nebo se zastavte do plzeňského kontaktního centra a váš problém s nimi proberte. Kolegové budou mít situaci ve vašem regionu určitě podrobně zmapovanou a budou vám umět poradit s ohledem na vaše konkrétní požadavky. Taková konzultace je možná i anonymně. Věřím, že to nakonec dobře dopadne a vaše potíže se vám podaří vyřešit. Přeji hodně štěstí. Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Kontaktní centrum Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 fax: 377 421 374 Mgr. Dagmar Špillerová http://www.cppt.cz