co se synem?
zlatá srna
Dobrý den p.Termer, ke svému dotazu můžu doplnit následující: problémy se synem trvají už 1,5roku, ve škole jsou problémy s docházkou, učitelé říkají že bývá "zkouřený" i ve škole, ukončil 2.ročník uč.oboru. Myslíme si, že na něj má velmi špatný vliv jeho holka, dcera se o ní dozvěděla,že snad má problémy s drogama, ale nemám to ničím podloženo. Kamarády má podobného ražení, problém je asi i v tom,že je lehce ovlivnitelný. Měl problémy vyjít s manželem, teď (asi 2měs.) je to o něco lepší. Nesmí se však začít něco o tom, že by ta jeho holka k nám neměla chodit tak často, hned vybuchne, je sprostý až agresivní. Měli jsme i problém s tím, že si na nás zavolal policii CR, když jsme tuto slečnu vyhodili od nás z domu. Pravdou je, že po tomto incidentu se lehce zklidnil, ale není to ono. Starší syn s ním odmítá komunikovat, dcera, které nedávno velmi škaredě vynadal a urazil ji, tak s ním taky nemluví. Nevíme si s tím rady, protože si myslíme, že je v podstatě hodný kluk a je i pracovitý (pokud není pod vlivem marihuany ) Jenom doufám, že to není nic horšího, vůbec se v tom neorientuji, mám v tom zmatek. Nezlobte se, pokud jde o banalitu, že jsem Vás obtěžovala. Přeji hezký den

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den Předně, o banalitu rozhodně nejde, pokud je situace u Vás v rodině taková. Moc nerozumím tomu, proč volal policii on na Vás, protože pokud u sebe někoho nechcete, a není k Vám nijak vázán - byť přítel/kyně vašeho dítěte, nemá u Vás co dělat. Nevím jaké máte jinak rodinné vztahy a co bylo dříve než to všechno začalo, ale je i možné, že se chytil partičky, která ho pěkně "zpracovává". Na řešení takto po internetu je to asi dost komplikované. Napište prosím odkud jste (město, region) zkusíme najít někoho, s kým byste mohla o tomto problému mluvit osobně. Zatím se opatrujte A:T: