brácha
ivet
Dobrý den,chtěli bychom se zeptat-máme bratra ,kterému je 25 let.Od 15 let kouří trávu už si něco pichal a ted pravděpodobně šnupe.Asi 3krát byl hospitalizovaný v Kroměříži,s maniodepresivními příznaky.Po 3 měsících se z toho dostal,sliboval že s tím skončí a zase tu máme problém.Pořád něco nakupuje,všechno se mu hodí,třeba všera,chtěl kamarádce,které zemřela kočka vydražit šaty.Když mu něco řeknem,nechce nic slyšet nikdo mu nerozumí.rRodičům je už 60 let,strašně je to trápí ,neví co mají dělat.Radí jim aby ho vyhodili z domu ale to nikdy neudělají,protože je vytoužený syn ,jsme ještě 3 sestry,už jsme všichni vyčerpaní a nevíme co kdy vyvede.Prosím poradte nám co máme dělat.Děkujem

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji pěkný den. Poukd už to vypadá takto, bude asi lepší zkontaktujete-li se opět s Kroměříží, kde byl již hospitalizován. Byl po propuštění z hospitalizace v kontaktu s nějakým odborníkem? Pokud se totiž krátce po léčbě opakuje "recidiva" mělo by se s ním pracovat kontinuálně i po propuštění z ústavního léčení. Jestli trpí nějakou psychickou poruchou, nemyslím, že je nutné ho vyhazovat z domu. Když by byla situace neúnosná z důvodů "že je mimo" je lepší zavolat sanitku. Napište jestli se situace nějak vyvíjí. A:T: