mdma, omdlévání
Tom
Dobrý den. Jsem si vědom, že můj dotaz bude asi těžší na zodpovězení, ale po delším hledání všude po internetu sem na odpověd nenarazil...Rád bych nastínil zhruba měsíc mého života, který změnil můj pohled na drogy. 9.8., tedy o letošních prázdninách jsem se zůčastnil nejmenované technoparty. Chtěl jsem se pobavit, scháněl jsem extázy. 2x krát se podařilo, ale pilulka byla nefunkční, když přišel kamarád s tím, že se mu podařilo sehnat funkční. Bez rozmyslu jsem ji polkl. Po cca hodině zábavy jsem si šel pro vodu(snaha být zodpovědný), ale najednou jsem začal cítit slabost, nejistotu, omdlévání. Vzal jsem s sebou kamaráda a asi 2hodky se prospal v lese:D vše bez problémů odeznělo. 25.9. jsem byl na zápisu na vš v Olomouci. K mému velkému překvapení se mě opět zmocnily mdloby, nepříjemný pocit v hlavě, nejistota, pocit omdlévání. Od této doby se toto neperiodicky a ve slabší formě opakuje. Od té doby sem nešáh ani na pivo či cigaretu a jen se modlím, aby to odeznělo, ale jak vidíte, situace mě nutí psát až sem. A na co že se to vlastně ptám? Je možné aby extáze vyvolala takovéto dlouhodobější stavy? Ke kompletnějšímu obrazu bych dodal, že po cca 4roky jsem býval habituální kuřík marihuany a občasný uživatel psychadelických drog(2x do roka). Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, osobně bych navštívil ordinaci internisty, neurologa a popsal mu kolapsové stavy. Měli by vyloučit srdeční arytmie, ... Budou už vědět. Pokud by byl tělesný nález negativní, šel bych na psychiatrii. Jinak se stává, že po užití MDMA nebo jiné látky se takové stavy objeví. Není to až tak vyjimečné. Obvykle se to dá léčit ať mají somatickou nebo psychickou příčinu. Je však důležité léčbu neodkládat, jinak se potíže petrifikují a než se jich zbavíte tak to bude porod. držím palce. :-)