proc..
doxina
mam bratranka keryho mam desne moc rádaa,a myslim ze i on me,ptz si myslim ze mu na me záleží.. já kouřim,hulim travu,nuz sem mela houbičky,kouly,hašiš.. a pervitin.. mam kamoše ktery mi ho schanej,nebo teda schaneli,ted je to složitejsi,ae vo to nejde.. de vo to že bratránek je uplne v pr... nigdy gdyz ho vidim neni střízlivej,zrušil auto,vodešel z baráku,jeho matka ho práskla a jeho otec(nevlastní)svedčim proti nemu,a tak po nem dou.. ten trest si nejspis odsedi s tim mi nepomuzete,ale potřebovala bych poradit aby se z toho vyhrabal a dal si příležitostne jako já.. třeba jednou za 3-4 dny a ne k snídaní,svačine,obedu,svačine večeri a este gdyz se v noci vzbudí.. do zadny lečebny von nepude.. a myslim ze je zbytečny abych mu neco řikala,musim jednat ae jak.. diky

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím Bratránek má štěstí, že existuje někdo kdo ho má rád. Ale, moc nevěřím tomu, že pokud někdo dlouhodobě užívá drogy, je pak po "vyhrabání se" z toho schopen brát drogy rekreačně. POkud bude na vazbě je možné ho nakontaktovat na zařízení, která do vazební věznice dochází za lidmi, kteří užívají drogy. Bohužel to nefunguje všude. Kdybychom věděli kde bude na vazbě, můžeme něco zkusit. Výhoda tohoto je, že je pak člověk po propuštění nakontaktován na profi pomoc a riziko toho, že do toho zase vlítne je menší. Vám bych poradil, abyste v jeho přítomnosti drogy neužívala. Zbytečně by to celou věc komplikovalo. Když tak se zase ozvěte. A:T: