kontakt
Rudige
Dobrý den, děkuji Vám za odpověď. Jen jsem se chtěl zeptat zda byste našli někoho z okolí Znojma popřípadě z Brna na koho bych se mohl obrátit. Děkuji Vám Rudige

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, pokud Vám tyto problémy skutečně přetrvaly z doby, kdy jste bral drogy a teď už opravdu žádné neberete, bylo by vhodné aby s vámi pracoval zkušený psychoterapeut. Mohu Vás nakontaktovat na zařízení kde by Vám mohli poradit. Podmínkou je však úplná abstinence včetně alkoholu. Zkuste tento kontakt: Doléčovací centrum JAMTANA, Sdružení Podané ruce Následná péče a doléčování Podané ruce, o.s. Francouzská 36, Brno, 602 00 telefon: 545 246 690 Kdyby Vám to nevyhovovalo napište, zkusíme něco dalšího. Myslím však, že tam Vám poradí. Držím palec A:T: