Ma huang
dmt
Zdravim Vas so Slovenska...potreboval by som sa s Vami trosku poradit...v piatok idem na jednu party kde budem potrebovat vela energie...lenze extazu nemozem papkat kvoli antidepresivam ktore kvoli nej berem...pervitin nechcem nikdy ani len vyskusat....lenze docital som sa o pripravku ma huang ktory obsahuje tzv. pseudoefedrin...mam teda otazku...je tak nebezpecny ako pervitin alebo je to celkom bezpecny pripravok? je volne dostupny v lekarnach? prosim nepiste mi ze mi nemozte poradit lebo to chcem uzit ako drogu....proste potrebujem na tu party nejaku energeticku vzpruhu a myslim ze toto by mohla byt celkovo lepsia volba ako nejaky amfetamin...prosim poradte...dakujem:DD a prosim mohli by ste mi odpisat do utorku keby to bolo mozne..ak nie nevadi:DD

Odpověděl: Aleš Termer
Srdečný pozdrav na Slovensko, Ma huang, neboli chvojník čínský, latinsky EPHEDRA SINICA. Podle všeho skutečně obsahuje pseudoefedrin. Na internetu se dají sehnat jeho semena. Přípravky obsahující pseudoefedrin jsou v ČR (nevím jak na Slovensku) běžně v lékárnách. Pseudofedrin je sice stimulant, nicméně zážitek údajně není nic extra - popisy tripů z "www.erowid.org" (stránky snad o všech drogách-anglicky). Rozhodně nečekejte že budete běhat po párty s "úsměvem obtočeným kolem hlavy a srdcem na dlani". Myslím, že vystačíte s dostupným sortimentem energy drinků. Tyto stimulanty v rozumných dávkách nejsou tolik nebezpečné jako amfetaminy, ale pokud berete psychofarmaka, tak bych to být Vámi moc nepokoušel. Asi jsem Vás moc nepotěšil, ale uznejte sám, užívat léky s celkem razantním účinkem - což antidepresiva zpravidla bývají - a kombinovat je s čímkoli dalším, není opravdu příliš rozumné. Pokud si tedy nepřejete nějaké další komplikace. Dejte si vitamínový energy nápoj a zkuste se bavit bez drog.