kontakt
Marsi
Dobrý den, jsem matka 20ti letého syna, který bere pervitin. Je to už neúnosné s ním. Jediné východisko vidím v léčebně. Objevila jsem zde adresu AT poradna-centrum substituční terapie v Karlových Varech, neznáte telefoní číslo?

Odpověděl:
Dobrý den, posílám vám kontakty na zařízení ve vašem regionu, kam se může váš syn, případně i vy sama, obrátit o radu a pomoc. Přeji hodně štěstí. Karlovy Vary, Centrum substit. terapie při protialkohol. a protitox. poradně také vyšetření HIV a hepatitidy Myslbekova 4, Tuhlice, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 230 879 Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kontaktní centrum Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 222 742 Sokolov, AT poradna AT ambulance Rokycanova 1756, Sokolov, 356 01 telefon: 352 308 111 Mariánské Lázně, Kontaktní a krizové centrum, o.s. KOTEC Kontaktní centrum Boženy Němcové 453, Mariánské Lázně, 353 01 telefon: 354 602 955