Marihuana
Andílek
Prosím o kladné vyřízení mého dotazu a zaslání na mou emailovou adresu. Vím, že nejsem jediná kdo má takovýhle problém, ale já se bojím umřít mladá. Omezit bych to dokázala, ale stejně bych si za nějakej čas dala. To to se vztahuje k mé předchozí zprávě.................

Odpověděl: Dana Holubová
Problém s marihuanou není ten, že by ukončila Váš mladý život, jak píšete, pokud to ovšem nemyslíte obrazně jako rozjezd toxické psychózy nebo jiných výrazných psychických změn. Problematická je její nevypočitatelnost co do vážných psychických změn a poměrně dlouhá doba setrvávání v organismu. Když kouříte častěji než za 14 dní až týden, počítejte s tím, že máte trvale "hladinku". Znamená to hlavně špatné soustředění a paměť a některé další změny, většinou se obtížně snášejí se studiem. Intenzivní užívání velmi zvyšuje pravděpodobnost vážnějších psychických problémů - různých podivných stavů, emočních změn až psychotických stavů (pocity čtení myšlenek, ovlivňování druhých, pronásledování, změn vlastního těla, nerozpoznávání lidí ..) které se už nedají řešit pouze abstinencí. Zkuste se obrátit na nejbližší K-centrum (Kontakty). Tel. v Praze je 83 87 21 86.