Mam se ozvat pokud...
Palo
Dekuji za odpoved Pokud nemohu navstivyt sveho lekare at zavolam.Nemohu.Jsem momentalne v USA na praci.Psal jsem vam ze jsem bral rok a pul piko,dotoho jsem popijel a hodne kouril.Piko jsem bral asi rok a pul gram denne.Priletem do USA a praci jsem toho vseho nechal.Ma vaha byla po priletu 120 kg.Pravidelnou praci jsem dokonce dost zhodil mam po 3.5 mesicich 95 kg. Problem asi neni v JAtre jak jsem popisoval ale zlucnik.Na leve strane pichani,zizen.Muze to byt adaptacni reakce? Proste jsem vseho nechal najednou Alkoholu,drog,cigaret.Kourill jsem asi 30 az 40 denne .Jim jen kure a Lososa jako rybu.Jinak se citim ok.Mam problem z tim nejakym lisajem kolem nosu nebo exemem.Poradte co bych si mohl koupyt na slinivku,jatru.Proste celkovou regeneraci pro organismus.Jsem ve state Mississippi.DA se rici ze se da koupyt v obchodech ci lekarnach pomerne vse.Jen poprosim o nazev v anglictine.MAm dost problem se snimi domluvyt co chci.Rikam jinak se citim normalne.Jen hodne mam zizen a pichani v levem boku.Diky za spolupraci

Odpověděl: Jakub Minařík
To je prima. No pokud nemáte možnost se nechat vyšetřit tak je to blbé. Mohu vám poradit jen asi takhle-léky na játra o kterých mluvíte se nazývají hepatoprotektiva, anglicky sice neumím, ale tohle je termín, který by měli i v americké lékárně pochopit. Konkrétní přípravek který bych vám mohl doporučit je Essentiale forte cps. výrobce Nattermann, Německo. Ale upozorňuji, že to není léčba, jsou to jen protektivní přípravky, které mohou zlepši fungování jater.
Vzhledem k situaci, bych vám snad mohl pomoci i jinak, pokud mi pošlete mail, pokusím se jej předat kolegovi, který je internista a navíc prostředí USA zná, mohl by vám poradit. To by šlo, ne.