drogy/zakon/dealovani ?
Zvedavec
Hypoteticky: Kdyz koupim od dealera napr. tripy a vezmu jich par i pro myho kamose, tomu je pak predam za stejnou cenu, za kterou sem je koupil (tzn. nezvysim cenu), tak kdyby se na to prislo, bylo by to brany, jako kdybych byl dealer - a jakej trest bych za to priblizne dostal ?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud se ptáte jestli byste byl dealer, tak byste byl. Dokonce i v tom případě, kdybyste to dal (tj. těžce prodělal), tak platí: Kdo neoprávněně vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabízí, zprostředkuje, prodá nebo jinak jinému opatří nebo pro jiného přechovává omamnou nebo psychotropní látku, přípravek obsahující omamnou nebo psychotropní látku, prekursor nebo jed, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let. (to je přesná citace zákona)
Navíc zánon praví: Kdo bez povolení přechovává omamnou nebo psychotropní látku nebo jed v množství větším než malém, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem.
Takže suma sumárum, stačí když ty tripy budete mít (koupíte jich řekněme 20 od dealera), pudete si sednout. Pokud jich budete mít eště víc, nebo vás nedej bože chytnou při prodeji nebo rozdávání pudete si sednout na mnohem dýl. A už vůbec si nepřejte vědět, na jak dlouho by to bylo, kdyby vašemu kamarádovi bylo řekněme 14 a vy jste mu dal trip, ...
Nevypadá to moc jako sranda, což? Jestli máte zájem tak se podívejte co praví zákon v plném znění (najdete vpravo pod heslem zákony.