Predavkovani hhc-p 90%
Idiot
Dobry den, minuly tyden jsem byl pretazen ze sportu a nemohl jsem v noci usnout, tak jsem sahl o vyse zminenem. Akorat prvni potah neuspal a tak jsem potahova potahoval. Az jsem si asi poskodil nebo prehltil endokanabinoidni system. Uz je to osmy den detoxu. Moje stavy zahrnuji poceni koncetin, nevyrovnanost, jako kdybych hrozne nizky tlak a bylo mi na omdleni. Uz to po tech dnech neni prijemne, ale pri detox pry muze takto intenzivni. Jinak kdyz sidam dechove cviceni tak sklidnim a i hlavu. Mam jenom obavy. Preji si aby se to vratilo do normalu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
zní to, že máte za sebou náročný týden, ve kterém jste se obával o svoje zdraví. Netuším, co přesně máte pokud jde o užívání podobných látek za sebou. Předpokládám, že HHC doma nemáte náhodou a nešlo o jednorázové užití. Dost možná máte zkušenosti i s dalšími kanabinoidy a THC? Pak by bylo dost dobře možné, že procházíte detoxifikací, která se může projevovat právě tak, jak popisujete - pocení, nevyrovnanost, různé pocity ohledně tlaku nebo pocity na omdlení, případně i problémy se spánkem a usínáním, divokými sny.
Dechová cvičení jsou skvělou volbou, jak si pomoci. Přidat byste mohl i menší fyzickou aktivitu, procházku venku za světla nebo něco podobného. Dobré je nastavit si režim a držet se ho. Samozřejmostí je dostatek tekutin, pestrá strava, dobré je vyhnout se stresu, stimulačním (včetně kofeinu a teinu) ale i jiným návykovým látkám. Na celkové zklidnění a navození spátnku by mohla pomoci meduňka.
Takhle na dálku s tak malým množstvím informací nejsem schopná vaše stavy lépe vyhodnotit. A v tuto chvíli předpokládám, že stav po těch pár dnech pomalu upravuje, pokud ne, doporučuji navštívit lékaře a popravdě mu říct, jak na tom s HHC a podobnými látkami v posledních letech jste.
Budu ráda, když se ozvete, jak se sitauce vyvíjí.
S přáním, aby bylo brzo lépe.
Gabriela Minařík