Zoufalost
Fabulant
Dobrý den. Jsem na tom už tak špatně, že neovladam, kdy mi z pusy jde pravda akdy lež. V důsledku častého nekontrolovatelného pití alkoholu jsem se dostal do fáze, kdy budu nejspíš muset řešit svůj problém na psychiatrii, nebo se někam nechat zavřít. O sebevraždě přemýšlím teď velmi často, ale ve 35 letech by to bylo v rámci mé rodiny velmi sobecké.Pomoc

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za otevřenost a odvahu si říci o pomoc. Sám si uvědomujete, že máte s pitím alkoholu potíže, které pak směřují až k sebevražedným myšlenkám. Věřím, že toto je pro Vás až poslední varianta řešení, a ještě jste nevyužil ty předtím. Doporučila bych vám obrátit se na nejbližší adiktologickou ambulanci, kontakty najdete zde (hledejte adiktologickou ambulanci nebo AT program). V rámci poradenství zde získáte informace o možnostech léčby, co je k tomu potřeba, jaká jsou zařízení a případně i doporučení do konkrétní léčby. A nebo napište, která větší města jsou Vám dobře dostupná a dáme Vám odkazy.
S pozdravem a přáním hodně sil a odvahy,
HS