MDMA
Annie
Dobrý den, v drogách se absolutně nevyznám. Upřímně z nich mám šílený respekt , až strach. Za mě to vždy vede dolu, nikdy ne nahoru. Mám manžela , vždycky jsme na to měli stejný názor. Před dvěmi lety jsem zjistila, že si občas na party šnupne koks, totálně mě to rozsekalo. Přísahal , ze to nepotřebuje , že si to nevezme. Máme tři děti, barák , jezdi pracovat do Německa. Hrozně mě to zklamalo , před týdnem jsem našla náčiní k šňupání a u toho nahnědlé krystalky něčeho. Hned jsem se ho šla zeptat co to má být, prý MDMA , že si to dal parkrat jen na uvolnění hlavy , aby se mu lépe spalo.. vyhodil to do koše, dnes jsem to u něj zase našla. Vzala jsem to k sobě, čekám jestli to bude hledat. Prý si predtim dal parkrat , ale tak málo, že ho to jen uvolní prostě. Kroutí očima , co z toho dělám. Ale já nevím, nevím jestli to neřešit , nebo jestli je na místě můj strach z toho. Nevím jak moc je tato droga “nebezpečná”, co způsobí , jestli když si to dá večer , je ok starat se ráno o děti atd.
Mohu se zeptat na Váš názor.
Moc děkuji
A.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Annie,
děkujeme za důvěru. To, co popisujete není jednoduché a chápu Vaše obavy. Zkuste si s manželem o svých obavách v klidu promluvit, pozorně ho poslouchejte, snažte se držet své emoce.
Pro více informací o MDMA se můžete podívat zde:
https://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Zda Vám také zasílám tipy, jak můžete vést s partnerem rozhovor:
https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Případně se můžete sama obrátit na nějaké zařízení, kde pracují s blízkými uživatelů a poraďte se o všem, co potřebujete. Kolegové Vám také mohou poskytnout podporu v této situaci.
Víte, kam se obrátit?
Stačí napsat větší město, odkud jste a zašleme Vám vhodné kontakty.
Přeji mnoho sil!
S pozdravem, Nikol Spůrová