Jen pro Markétu Kordovou!!
Jaja
D den p Kordovà.
Na váš dotaz odpovídám až dnes.
Věc jsem tehdy podala na kriminálku, začaly výslechy mě ,přítele, sousedů všech zúčastněných svědků u různých situací a scén u mladých ohledně bití kluků...
Státní zástupce to že stolu neshodil (zaplatpanbůh) a celá věc se dostala před soud který trval do minulého týdne.
U soudu ,před soudcem syn vykřikoval na svědky, přerušoval ,vulgarně nadával svědkům, zakončil zlatým hřebem

Odpověděl: Markéta Kordová
Jájo, zdravím Vás,
moc mě mrzí, že se Vaše situace nelepší a stále zažíváte se synem nepříjemné situace.
Když si tak promítám, co jsme za ty roky spolu na dálku řešily, je mi opravdu moc líto, že se to nijak nelepší, musí to být velmi těžké...
Vzpomínám si, že jsem Vás kdysi poslala za kolegyní Mgr. Štěpánkou Čtrnáctou do Poradny pro rodinu, na osobní konzultaci, která Vám, pokud si dobře pamatuji, dle Vašich slov, pomohla. Nechce se za ní zase zastavit a nebýt v tom tak sama?
Zde případně kontakt: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Přeji Vám dostatek sil!
Markéta Kordová