Pervitin,co dál
Olivia
Syn plnolet 25let,bere 8 měsíců pervitin.Má emoční nestabilní poruchu osobnosti hraniční.Léky nedávno přestal brát.Hospitalizován na psychiatrii,po cca 11 dnech propuštěn.( pořezání,podruhé předávkování v kombinaci s léky a alkoholem)Nevím co dál,zda ho vystěhovat z bytu,či nikoliv.Sama již nezvladám,nervy,je toho moc

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
Vaše situace není jednoduchá a stejně tak není jednoduchá rada.
Doporučila bych Vám, pokud chce syn bydlet u Vás, měl by vám přispívat na nájem a energie. Nebo nastoupit odvykací léčbu. Pokud tak neučiní, je na Vás, zda ho vystěhujete z bytu či ne.
Myslím si, že by bylo dobré o pomoc se obrátit sama, v Praze a okolí na Poradnu pro rodinu SANANIM https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/ tel.739 268 527 nebo 284 824 23, případně na www.drogy-info.cz najdete kontakty dle místa bydliště.
Za Poradnu Pěčová