psychoterapeutická podpora kontakt
Katka
Děkuji za odpověď na můj dotaz.Nabízela jste mi kontakt na psychoterapeutickou podporu. Jsem z Prahy západ. Může být i v Praze. předem děkuji za kontakt.
Hezký den. Katka

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Katko,
je fajn, že se ozýváte nazpět.
Dávám sem i odkaz na centra spánkové medicíny, na stránkách České společnosti pro výzkum spánku a spánkovou medicínu je seznam akreditovaných pracovišť, která by měla být zárukou v poskytování kvalitní léčby https://www.sleep-society.cz/pracoviste/seznam-center.
V řadě případů propojují tato centra medicínskou a terapeutickou pomoc. Máme velmi dobrou zkušenost ve spolupráci s NÚDZ v Klecanech. Zde také funguje přímo oddělení pro léčbu spánkových poruch: https://old.nudz.cz/lecebna-pece/spankova-medicina/profil/.
Další, co mě hned napadá je Psychosomatická klinika na Praze 6. Koukněte pro více informací na stránky https://psychosomatika.cz/.
Snad Vám tyto kontakty budou ku prospěchu.
HS