vysadenie neurolu
patrick182
dobrý deň. užívam denne Neurol 1mg pred spaním, obcas pocas dna 0,5mg pri strese. Momentalne uzivam Neurol cca 3,5roka. V minulosti som maval epilepticke zachvaty po zneuzivani Tramadolu a pri zneuzivani a nahlom vysadeni benzodiazepinov. uzival som Depakine Chrono 500mg 1-0-1, kedze som dva roky bez zachvatu, depakine neuzivam. Avsak chcem uplne vysadit Neurol. Mam doma este aj Depakine chrono a takisto diazepam 10mg 20 tabliet. hospitalizaciu si nemozem dovolit, preto vas prosim o radu. dakujem za odpoved, pekny den

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Patricku182,
doporučovala bych Vám to řešit přímo s lékařem, který Vám léky předepisuje. Je to velmi rizikové se do toho pouštět sám vzhledem k epileptickým záchvatům v minulosti. Nejde takto na dálku někomu doporučovat vysazení medikace bez znalosti zdravotního stavu, anamnézy a průběžné kontroly a tedy dalších adekvátních kroků pomoci. Nevystavujte se zbytečně ohrožení svého zdraví a života. Určitě najdete spolu s lékařem nějaké řešení. Potřebujete přímou podporu nejen během vysazování, ale také další dobu po vysazení, abyste to ustál a neměl tendence relapsovat.
Za poradnu
HS