Test na drogy - autoškola
Ondřej
Dobrý den,
Chystám se k doktorovi na prohlídku kvůli lékařskému posudku pro autoškolu. Někdo říká, že se testy na drogy (z moči) dělají, někdo zase že ne. Tak nevím, jestli to je pravda. Každopádně jsem před asi 18 dny užil HHC. Neužívám ho pravidelně, jednou za měsíc sem tam občas. Myslíte, že již budu čistý? Nebo jestli lze HHC odhalit? Díky.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ondřeji,
díky za Váš dotaz.
Běžně se testy na drogy kvůli lékařskému posudku nedělají. Pokud by Vás lékař chtěl z nějakého důvodu testovat, měl by Vás vždy informovat. Testy na drogy jsou nákladná záležitost a nikdo z lékařů netestuje "jen tak", měl by k tomu mít vždy pádný diagnostický důvod.
Jinak všeobecně co se HHC a testů na dorgy týče, HHC může také způsobit pozitivitu na THC u běžně prodejných testů na drogy (tedy sliny, moč). Nejde ale s jistotou říci, že test vyjde pozitivní/negativní vždy. Opravdu záleží na typu užívaného HHC, množství, použitých testech atd.
Pro svůj klid můžete některý z testů vyzkoušet a koupit v lékárně.
Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, klidně se na nás obraťte.
Maarkéta