Extáza do analu odpoveď
Rado
Dobrý deň,
k môjmu dotazu ste odpovedali čiastočne.
Preto upresňujem...
Vďaka za info že pri rektalnom užití dochádza k rýchlejšie mu účinku
Píšete že obvykle je potrebná aj nižšia dávka
Preto bola moja otázka či sa pri orálnom užití vstrebe časť tabletky
Ak si dám celú tabletku orálne a som v pohode znamená že keď by som si dal identickú tabletku rektalne tak to už nemusí byť tak v pohode? Išlo by mi p to aby nedošlo k predávkovanie
Vďaka

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Rado,
děkuji za doplnění.
K předávkování může dojít při jakémkoliv způsobu aplikace. Při rektální aplikaci by mohlo být riziko vyšší, jelikož sliznice rekta je velmi dobře prokrvená a zajišťuje rychlejší vstřebání látky i nástup účinku. Do krevního řečiště se tedy droga dostane poměrně rychle a tím je i vyšší koncentrace drog v krvi (hned po i.v. aplikaci). Sliznice rekta má zárověň velkou plochu, kterou se látka dostává do krevního oběhu, proto stačí i menší množství k dosažení obdobného účinku.
Je to srozumitelné? Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová