LSD a Epilepsie
anonym
Dobrý den, mám dotaz ohledně kombinace LSD a Epilepsie, mám papírově Epilepsii avšak jsem měl 1 v životě lehký záchvat myslím že v 1. Třídě na ZŠ jsem skoro dospělý a chtěl bych vyzkoušet LSD, mám ho již sehnané a tripsitter by byl můj kamarád. Neberu na Epilepsii žádné prášky a ani už nechodím k doktorovy na kontroly co se týče Epilepsie. Chci se zeptat jaká je šance na záchvat když jsem ho nyní přes 11 let neměl? A Epilepsie se u mě neprojevuje?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Zajímá Vás, zda je bezpečné užití LSD, když jste měl v minulosti epileptický záchvat. Aktuálně neberete žádné léky. Jestli dostanente záchvat po užití LSD ani jaká je pravděpodobnost Vám bohužel nikdo neřekne. LSD samo o sobě záchvatový práh nesnižuje a naopak může riziko záchvatu zvýšit, přeci jen po jeho užití na úrovni mozku dochází ke změnám a změnám vnímání. Bylo by vhodné, abyste užití LSD ještě zvážil, případně, abyste po jeho užití nebyl sám.
Stačí takto? Klidně ještě napište.
Přeji Vám vše dobré a buďte na sebe opatrný!
Za poradnu,
Nikol Spůrová